Receptiediensten voor een veilige en soepele ontvangst

In een wereld waarin veiligheid steeds belangrijker wordt, is de receptiemedewerker allang niet meer alleen een gastvrije host. De entree van een organisatie is ook een kwetsbaar punt, en juist daar begint effectieve preventie.

Onze beveiligingsmedewerkers combineren een alerte houding met representatief optreden
Een goede receptiemedewerker herkent verdachte situaties, blijft rustig onder druk en weet hoe te handelen bij incidenten. Dat vraagt om meer dan alleen klantvriendelijkheid; het vereist ook alertheid, basiskennis van beveiliging en samenwerking met andere veiligheidsdiensten binnen het gebouw.
Bij ISMS combineren we representativiteit met veiligheid. Onze mensen zijn getraind om bezoekers professioneel te ontvangen én actief bij te dragen aan een veilige werkomgeving. Zo wordt de receptie een sterke schakel in uw beveiligingsketen.
Versterk uw organisatie met ervaren receptiemedewerkers die oog hebben voor veiligheid
Toegangscontrole en registratie van bezoekers
Bezoekers aanmelden, identiteitscontrole uitvoeren, toegangspassen verstrekken.
Gastvrij ontvangst en begeleiding
Mensen vriendelijk welkom heten, uitleg geven over procedures, doorverwijzen.
Toezicht houden op entree en ontvangsthal
Visueel toezicht houden op wie er binnenkomt, afwijkend gedrag signaleren.
Bedienen van toegangssystemen (slagsluis, paslezers, intercom, etc.)
Elektronische toegang regelen voor bezoekers, leveranciers en personeel. Cameratoezicht (CCTV) en alarmering bij incidenten. Realtime meekijken en gepast reageren of opschalen bij verdachte situaties.
Telefooncentrale en postverwerking
Professioneel telefoonverkeer afhandelen en inkomende post beheren.
Rapporteren van bijzonderheden of incidenten
Logboeken of digitale systemen bijhouden volgens de interne veiligheidsprocedures.

